کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 757102342 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318423 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی ویندوز نجات‌ بخش عملکرد Ryzen 9000

وقتی AMD پردازنده‌ های دسکتاپ Ryzen 9000 مبتنی بر Zen 5 خود را منتشر کرد، ادعا کرد که افزایش چشمگیر 16% IPC (دستورات در هر ساعت/چرخه) را ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه رقیب اینتل در حال حاضر با مشکلات پایداری CPU دست و پنجه نرم می‌کند، این فرصت خوبی برای AMD بود.

 

بروزرسانی ویندوز نجات‌ بخش عملکرد Ryzen 9000

 

متأسفانه، به نظر می‌رسید که AMD نتوانست از این موقعیت بهره‌ برداری کند، زیرا بیشتر جامعه رسانه‌ های فناوری مستقل شخص ثالث احساس می‌کردند که افزایش عملکرد در Ryzen 9000 نسبت به پردازنده‌ های سری Ryzen 7000 مبتنی بر Zen 4 کافی نیست تا بتوان آن را یک ارتقای نسل به نسل محسوب کرد.

تست عملکرد مقایسه‌ای بین Windows 11 24H2 و Linux (Nobara) نیز نشان داد که دومی به طور کلی در بازی‌ ها و سایر وظایف بسیار بیشتر برنده شد، ما حدس زدیم که شاید ویندوز نیاز به بهینه‌ سازی بیشتری دارد؛ و حدس ما درست بود زیرا AMD بعداً تأیید کرد که این واقعاً اینطور است و برای دور زدن خطای عملکرد، حساب مخفی Admin Windows فراخوانده شد.

AMD قول داده بود که در حال کار روی یک رفع مشکل است و امروز جزئیات بیشتری در مورد وصله عملکرد آینده خود را منتشر کرده است. این شرکت در اصل می‌گوید که Windows 11 24H2 در حالت فعلی خود (بدون حساب Admin) قادر به استفاده صحیح از قابلیت‌ های پیش‌ بینی شاخه گسترده‌تر معماری Zen 5 نیست.

برای کسانی که آشنا نیستند، پیش‌ بینی شاخه در CPU ها به کاهش جریمه‌ های پیش‌ بینی اشتباه شاخه کمک می‌کند و به ویژه در طراحی‌ های پردازنده بسیار مفید است.

AMD می‌نویسد: "معماری "Zen 5" ظرفیت پیش‌ بینی شاخه گسترده‌تری نسبت به نسل‌ های قبلی "Zen" دارد. روش‌ شناسی آزمایش خودکار ما در حالت "Admin" اجرا شد که نتایج را نشان داد که بهینه‌ سازی‌ های کد پیش‌ بینی شاخه در نسخه ویندوز استفاده شده توسط بازبینان برای آزمایش Ryzen 9000 Series وجود ندارد.

 کد پیش‌ بینی شاخه خاص AMD بهینه شده در ویندوز 11، نسخه 24H2 در پیش‌ نمایش از طریق برنامه Windows Insider (Release Preview Channel - Build 26100) یا با دانلود ISO در دسترس خواهد بود.

"Zen 5" بیشترین تقویت را خواهد دید، اما این بروزرسانی ویندوز همچنین عملکرد "Zen 4" و "Zen 3" را بهبود خواهد بخشید. ما با مایکروسافت همکاری می‌کنیم تا این بروزرسانی اختیاری را به زودی برای همه کاربران ویندوز 11 ارائه دهیم.

AMD همچنین چند نمونه از بهبودی که انتظار دارد پس از وصله را ارائه کرده است. با استفاده از یک Ryzen 9950X، این شرکت انتظار دارد بزرگترین افزایش را در Far Cry 6 با افزایش 13% ببیند. FC 6 یک عنوان سنگین تک رشته‌ای است که نشان می‌دهد کاربران ممکن است شاهد برخی از تقویت‌ های تک هسته‌ای خوب باشند. Cyberpunk 2077 و آزمایش UL Procyon Office نیز به ترتیب افزایش‌ های مناسبی به میزان 7% و 6% را نشان می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50807 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/01 تعداد مشاهده: 790
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر